neděle 6. dubna 2014

Výdělek na Internetu a mé začátky

Seznámení s Internetem


Píše se rok 2004 , Internet pro normální smrtelníky je v plenkách , Pentia III jedny z nejrychlejších PC té doby a i mě se dostal domů internet. Z počátku to pípalo , chrčelo a nešlo používat telefonní linku , ale s příchodem ADSL se to zlepšilo. Nicméně jsem se dostal do světa virtuálních 0,1 a prostě jsem musel přijít na to jak to funguje , že to na konci vyplivne internetovou stránku , nějaké písmenka co píše támhle Tonda co bydlí 40km ode mne. Samozřejmě jsem si taky vytvořil web (s iframe a takovýma hrůzami , ale měl).

A tu je rozjezd


21. března 2006 , to byl ten den , kdy jsem se zaregistroval na CZ/SK forum CZEmoney , začal jsem si číst příspěvky a reagovat na nabídky.

Začátky byly těžké , ale dalo se ... klikání na reklamy za centy , nebo různé soutěže a HYIPY.

Jelo se především přes internetovou peněženku E-gold ,Paypal, BU ... Poté byla ale E-gold zavřená FBI , z údajného praní špinavých peněz. A tak i já jsem přišel o poměrnou většinu financí.

Pozvolný rozjezd.


Rok 2007 byl ve znamení stability , slušných výdělků a určování směru. Z internetových stránek se stávaly Websites a stále více se tlačilo SEO. I já se přidal do komunity LB ( Link Builder) kteří registrovali do internetových katalogů, psali SEO články a také jsem vlastnil web-catalog s více jak 10 000 reg. stránek.

A jedem na plný koule 


Rok 2008 po SŠ-T už jsem měl dost zakázek na LB, a kvůli různým možnostem platby jsem měl i malou směnárnu mezi internetovými platebními systémy. Komunikace a hledání zakázek především přes CZEmoney a Webtrh.


No jo , ale ona normální práce je více profitable 


Nastoupil jsem do normální práce jako elektrikář, přitom jsem studoval vysokou, měl zájmovou činnost a hrál online hry .... a ono se to fakt nedalo moc kombinovat. Tak jsem přenechal své pole působnosti ostatním a mladším ročníkům, kteří klikali za centy.

Vysoká škola Ekonomická


Bylo to těžký , přestoupit z Elektro na Ekonomiku , ale dalo se .... jistou ekonomickou gramotnost jsem již měl, protože jsem byl již od 2006 v centru dění a škola mi jen rozšířila vědomosti ( v drtivé většině takové , které nikdy v životě nevyužiji). Ale tak dělali jsme tam různé projekty z IT a Business tak to hodnotím pozitivně.

Cesta do Anglie


Z důvodu zdokonalení Anglického jazyka kvůli škole jsem přerušil na rok studium a střihnul si život v Anglii ( mimo jiné je o tom také blog) , poté jsem se vrátil , dostudoval. ....

No co by jste řekli , Vystudovaný Ekonom / IT se zaměřením Manager, 2 roční pracovní zkušenosti s Elektro, 1 rok práce v zahraničí ... výsledek nabídek práce v Ostravě ... 12k / m hrubého .... Tak to ne díky a odletěl jsem z5 do Anglie.


A znovu Anglie.


V současné době (r.2014) bydlím, žiji a pracuji v Anglii.
Výdělku na internetu se věnuji okrajově (o aktuálních způsobech budu psát na blogu) a kromě práce občas cestuji , bavím se s přáteli a tak prostě žiji.





1 komentář: