středa 9. dubna 2014

Zahraničnní - AppTrailers , AppRedeem


!!! Pozor !!! V ČR nejsou moc reklamy za body. Ale podle ohlasů z Německa, Rakouska, USA a UK mohu říct , že systém jede nádherně. Lidi z CR zkoušeli měnit přes různé proxy IP ale pokaždé dostali BAN.

Takže, jedná se o Android/iOS app přes kterou dostáváte body za shlédnutí videí , instalací dalších app a registrováním dalších lidí.

Body za videa fungují tak, že před každým videm jde placená reklama , ze začátku to je 5b/video a posléze 3b/video.

Výplatní minimum je 0,5 USD na paypal. za 500 bodů

Různé finty na system  AppTrailers , AppRedeem.

Viděl jsem mnoho videí na youtube, kde propojili Iphone s ITV a na ovladači zmáčkli přetočit ...
Díle jsem viděl jak někdo klikne na video a vypne display ... Nebo různé finty se zavoláním na telefon ....
- Samozřejmě je mnoho možností a vynalézavosti se meze nekladou.

Moje začátky s AppTrailers 

Někde na internetu jsem viděl diskuzi , že lze vydělávat pomocí telefonu ... tak si říkám , že to bude nějaká blbost ... stáhnu to , klikám , klikám dojdu na 505b a hle 0,5USD na paypalu. První výplata trvala asi 2h ... No neber to za 2h klikání na reklamy 0,5USD ( Je to o dost lepší jak klikat měsíc za pár ušmudlaných centů)

- A tak si říkám, nebudu jak otrok klikat na reklamy udělám to nějak automaticky.

První varianta : propojení Android-(2.3) telefonu s PC pomocí VNC a v PC spuštěný program na klikání myši.
 - jo tak to šlo , naklikal jsem pár prvních ušmudlanejch dolarů
 - nevýhoda : pokud byl systém zapnut nebyla možnost používat telefon ani laptop ... a to je fakt nevýhoda , nehledě na to , že cena elektřiny a netu asi vyšla na vylej-nalej.

Postupem času , propracovanější systém. 

Jenže já jsem občas potřeboval nějaký stroj na internet ( zprávy , emaily, blogy , forum ... ) , tak jsem si za naklikané prachy pořídil tablet .

Jo , bohužel i tablet měl Android (4.0) tak i Zde šel spustit program na klikání a já vůl nechal klikat PC s telefonem a sám klikal na tabletu .... ha vydržel jsem to asi 2 dny (samozřejmě ve volnu).

Takže jsem opustil klikání a týden hledal na internetu různé programy na automatizaci procesů, simulaci kliků a podobně ( jako na PC) ... dokonce jsem dostudoval i mezery v Android programování , jestli to nějak nepůjde .

A hle ono to jde .... NEMŮŽU říct jak a proč .... bych byl sám proti sobě pokud by tenhle článek našel nějaký admin  AppTrailers , AppRedeem a udělal by opatření .... můžu jen říct, že potřebujete Android nejlépe v 4,2 aby jste mohli používat určité funkce.

AppTrailers , AppRedeem stále vyplácí , no paráda !

Diky automatizaci klikání (Adminum by se to asi moc nelíbilo a inzerentum taky moc ne , ale na svoji odbajobu musím říct , že se občas na ty reklamy dívám , dívám se spíše jak přibejvaj body) jsem vydělal na hromadu věcí
- 2 mobily , tablet , cestovní notebook, cestovní kufr , OVIVO simku, Samba simku a mnoho dalšího

A nyní moje výsledky

Nebudu psát měsíc po měsíci , ale od září 2013 kdy jsem klikal jak vůl ručně do března 2014 , kde mi kliká automaticky 5 zařízení mám odhadem vyděláno 550 USD = cca 11 000,- czk

S tím že momentální denní výdělek ze všech 5 zařízení odhaduji na cca 10 USD/den

Výhled do budoucna 


Si říkáte 10USD= 200czk , *30 = 6 000 czk/ měsíčně, *12 = 72 000czk / ročně a za to už by se dalo pořídit nějaké starší auto , nebo předělat kuchyň , nebo i něco jiného.

Ikdyž osobně si moc nefandím , že systém APP**** pojede ještě dlouho , z důvodu podvodů lidí ( youtube je plné návodů jak to obějít) nicméně pokud to pojede , vytěžím z toho co nejvíc.

Momentálně mám 5 zařízení , s tím, že nejedou všechny stále , 
(- Laptop(kde je nainstalovaný Android v dualboot) používám na práci a na surfování
- Mobil zas používám když jdu z baráku.)
prozatím nemám v plánu rozšířit seznam zařízení ( pokud všechny budou fungovat) z důvodu jisté obezřetnosti stejné IP adresy a stejného Paypal učtu. 




Žádné komentáře:

Okomentovat